20 Şubat 2015 Cuma

Kollarla İle kalp şekli desem???(BodySymbolHeart)

Bu yazıyı aslında sevgililer gününden önce paylaşsam güzel olurdu ama kendimde bu süprizi hazırladığım için paylaşamadım.Konumuzu yazı ile açıklamak aslında oldukça zor.İlk böyle bir şey hazırlamaya karar verdiğimde Google amcaya neler neler yazdım(#elişaretiilekalpşekli,#fotoğraflarlakalpşekli,#fotoğrafcollagekalpşekli,#kollarlakalpşekli….) yok hiçbir düzgün sayfa çıkmıyor. Sonra bir ampül yandı !! İngilizce yazıp aradım ve istediğim sonuca yaklaşmaya başladığımı hissettim :D

Aslında hepimizin bir yerlerden bildiği bir olay bu.15-20 fotoğrafta kollarınızı ayarlayarak birleştirip genel fotoğrafta kalp işareti oluşturuluyor.Konuyu araştırana kadar bunu nasıl denk getiriyorlar acaba diye baya düşünmüştüm.Herşeyin olduğu gibi meğersem bununda bir uygulaması varmış :) Açıkcası benim hiç uygulama falan araştırmak aklıma gelmemişti.Bulduğum yabancı sitelerden hareketle keşfedip telefonuma Google play store’den indirdim.Aşağıda verdiğim linklerdende telefonunuz için ücretsiz indirebilirsiniz.;

Iphone için : https://itunes.apple.com/us/app/body-symbol-free-romantic/id449471764?mt=8

Android için :https://play.google.com/store/apps/details?id=vn.esse.bodysymbol



Programda farklı şekiller var kalp,kuş,yıldız,farklı suratlar;öncelikle bunların hangisine yapacağınıza karar verip seçiyorsunuz,daha sonra kaça kaçlık yapcağınız önemli. 4x4,5x5,6x6 olarak 3 seçenek var.Boyut ne kadar büyürse foto sayısı buna bağlı olarak artıyor,uyarayım işte gittikçe zor oluyor.Görsel olarak sorarsanız bence en iyisi 6x6 ama bende pes edip 4x4 yaptım en son :) Sonra sırayla gelen ekrandan kutucukları seçerek kırmızı çizgili yere elinizi veya kolunuzu denk getirip fotoları çekmeye başlıyorsunuz.Hem ön kamera hem arka kemera kullanılabiliniyor.Sonuç: perfect :D :D :D






Daha sonra fotoğrafı kaydedip sosyal ortamda paylaşabilirsiniz,tek bir foto şeklinde çıktısını alıp çerçeveletip sevdiceğinize yollayabilirsiniz,kanvas tablo yaptırıp daha görsel hale getirip hediye edebilirsiniz.Baya emek isteyen bir çalışma,bence sevgiliye etkili bir hediye olur,tabi bu kısmı size kalmış ;)Umarım bu konuyu Türkçe sayfalarda arayanlar bu yazıya ulaşırlar deyip,sevgili,saygılı,aşklı günler dilerim  :D :D


1 yorum:

  1. merhabalar yazınız çok güzel tebrik ederim yalnız android için olan uygulama ücretli.. bildiğiniz ücretsiz program varmı? teşekkürler

    YanıtlaSil

Bunlarda Dikkatinizi Çekebilir?? :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...